مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 07:322022-07-06سياسي

خبر خوب| بهزیستی تمام قد پای کار/«بارانی» و فرزندان معلول خانه دار می شوند+فیلم


مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از اقدام ویژه برای خانواده «بارانی» خبر داد که این مشکل بزرگ برطرف و جلسات چندین ساعته برای خانه دار شدن او برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد واژه نامأنوسی نیست و این استان به دلیل محرومیت تاریخی و مضاعف همچنان از مسیر توسعه عقب مانده و فقر و محرومیت در آن بیش از سایر استانهای کشور است اما محرومیت هنگامی سخت و طاقت فرسا خواهد بود که همراه با معلولیت باشد.

در این بین هستند خانواده هایی که در درد و رنجشان بیش از سایر خانواده های محروم و دارای معلول است خانواده هایی که نه یک و 2 یلکه سه تا چهار عضو معلول داشته و باید در میان آنها باشی تا رنج و مشقت زندگی را به خوبی درک و احساس کنی.

اما این اول قصه است زیرا خانواده هایی در این شهر و دیار بوده که از آنچه بر شمرده ایم محروم تر و دردمند تر بوده و رنج و مشقت آنها مضاعف است.

خانواده ای که چهار تا پنج معلول داشته و نان آور خانواده فردی علیل و ناتوان است و بدتر اینکه سرپناهی هم ندارند و در شهر و دیاری زندگی می کند که به دلیل محرومیت ها جامعه خیرین آن محدودتر از سایر استانهای کشور است و البته نمی توان با اعتبارات ناچیز دولتی به این جامعه هدف بزرگ آنگونه که باید خدمت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| بهزیستی تمام قد پای کار/«بارانی» و فرزندان معلول خانه دار می شوند+فیلم

خبر خوب| بهزیستی تمام قد پای کار/«بارانی» و فرزندان معلول خانه دار می شوند+فیلم